Cinta itu bukan milik kita berdua.....

aku bukan nak hentam orang ke hape..ape yg dh jadi tu..jadi ah...nak buat hape..nak kate hape...itu TERPULANG...cume kamu bayangkan..kalau kamu di tempat shaya...kamu berfikir..wajar atau pun tidak TINDAKAN anda itu terhadap shaya...ok? terima kasih.. :)

bukan untuk menyalahkan..bukan untuk menuding jari..sebab itu semua datang dari aku.....yang xpernah memahami kau...yg xpernah nak caring dgn kau....

dan yeaah....as a fwens..ade yg support..ade yg menumbangkan...tapi tu sume tak goyahkan aku...aku masih kuat berdiri dengan dua belah kaki..aku masih kuat untuk angkat kedua2 tangan aku...terima kasih untuk sahabat2 aku....bagi kata semangat..dan ye..air mata aku menitik laju keluar..kadang2 tanpa apa2 sebab..berjujuran membasahi pipi...dugaan bertimpa2..aku cuma harap..satu hari nanti..kehidupan aku cume di kelilingi gelak tawa dan sinar kebahagiaan dan tiada lagi air mata murahan........

 untuk di luar sana...
my name is Puteri Nurul 'Ain Adil

hanya nama yang kau kenal...
tapi kau xkan pernah tahu apa di sebalik nama itu...
stop judge me anything that you dont know


ohhooii..ni lah sahabat aku yang tahu apa yang telah berlaku terhadap diriku dari A-Z....thanks darlingsss support i.....


i love uollssss au......uollsss tetap yg terbaik dlm hidup aku...walaupun uoollss mulut mcm laser & m16...hope kita xkan terpisah sampai bila2 oke....


p.s : nanti aku hupdate gambar my bff at kolej ya.....teman aku ponteng kelas tyme aku down......teman aku xpose tyme aku malas...hahah....

♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN