Berkawan Biar Seribu,Bercinta Biar SATU......

ohhoooiii...malam ni aku nak story mory ckt blh x????STORYMORY oke...bukan nak buat ketupat....hehhe...harap maklum ya....kenapa bila pasangan bercinta,diorg xbagi berkawan dgn orang lain dah????eg :- si awek xbg si pakwe kwn dgn perempuan lain.....and si pakwe xbagi si awek kwn dgn laki lain......eyh2....korang ni dah sah jadi suami isteri ker nak main kongkong kongkong ni????aku cukup pantang kalau mcm ni...sapa pernah kenal aku,kompem nampak aku mcm jenis xksh....memanglah ada sbb kenapa kongkong.....tp alasan xmunasabah...tkt kehilangan si dia......**hello,kalau betullah die tu jodoh kau,xpyh nak tkt lah weyh..terpisah beriburiburibu batu pun korang bersatu jugak......kalau die bukan jodoh kau,korang berkepit 24jam pn,berpisah jugak.....

dan aku mengalu-alukan jika ex2 pakwe aku ataupun ex2 kepada pkwe ataupun awek kepada ex2 pakwe aku nk berkawan dgn aku.....aku xksh jer.....aku okey jer.......no hall lah..<<ikhlas dari hati aku taip>>..anggap member2  dah...xpyh tkt ler weyh.....selagi korang xkacau hidup aku,aku xkacau hidup korang.....kalau korg xdk wt hal dgn aku,aku xdk wt hal dgn korg....tu jer....fullstop....

1)    kalau aku ni jns xsporting,kalau aku ni jns xopen minded,kalau aku ni jns xprofessional,dah lama aku putus kawan dengan kawan aku.....KAWAN BAIK aku pulak tu.......sebabnya,kitorg pernah berkongsi pakwe.....share pakwe yg same.....dahsyat x????tyme tu aku kapel dah dgn laki ni,pastu baru aku tau die ada awek lain.....bila tanya and tanya,awek die tu kawan baik aku sendiri....mula2 kawan aku xtau yang aku ni kapel dgn pakwe die,tp lame2 aku story kt die.....xsampai hati kot nak wt cmtu kt kwn baik sndri....dan kitorg wt kptsn clash dgn pakwe kitorg......and now,kitorg masih berkwan seperti biasa....maklumlah semuanya 1 sekolah dulu.....nak lari mana kn?kan?kan?**macam ni lah yang aku nak....ukhwah yang berlandaskan syariat xkan terputus......insya-allah....

2)   kalau aku ni jns xsporting,kalau aku ni jns xopen minded,kalau aku ni jns xprofessional,mmg aku xlyn kau dah.....aku rasa aku kau lah org pertama yg aku syg gle2.....walaupun kita xpernah jumpe....first tyme kita jumpa,lpas kita putus..kt kl sentral....pastu kita jumpa kt langkawi.....dan last jmpe thn lpas kt bandaraya....aku snggup jer tngu kau pergi PLKN.....3bulan tu.....pastu kau kerja lak.....bila aku msuk KPTM,kau kantoi dgn aku yg kau dah lama menduakan aku......tu pun aku terdetik nk buka Myspace kau yg sebelum2 tu aku xpernah2 bukak....kuat kan deria keenam aku...???dan malam tu jugak kita pts dan aku xdgr langsung reasonsssss kau....bnda dah nampak terang kan.....xpyh dgr pn xpe...lps aku clash dgn kau,aku single selama setahun setgh  dan hampir 2thun jugaklah....maybe fobia kot.....dan 5bln lpas kita clash,kau plak clash.....aku tau kau cuba cri lain,tp xjmpe smpai skrg....aku tau kau masih mengharapkan aku,tp aku xmampu nak beri syg aku kt kau...maafkan aku ya kawan.....dan kami masih lagi berkawan sampai sekarang....LOVE YOU MY DEAR FRIEND MOHD SYAZWAN BIN YAHAYA.......

3) hah....dgn dia ni mmg aku xkan sporting,,,memang aku xkan professional...memang aku xkan openminded.....dia ni ketua segala bapak ayam,boya darat,ulat bulu,pisau cukur.......sapa yg kenal aku,automatik akan kenal dia....dia cari aku ker,kawan2 aku ker,pakwe kwn2 aku ker....BLOCK BLOCK die ya......ckup ni jer aku story psl die...FULLSTOP!!!!

lastly,aku rasa xsalah kan kalau kita masih berkawan seperti biasa...xsalah kan kalau kita semua berkawan...wtper nak gaduh2....watper nak benci2...watper nak marah2....dan yg plg penting,watper nak EGOEGOEGO......

p/s : ramai yang tanya kt aku,kenapa marah aku sekejap sahaja.....dan kenapa aku nampak mcm rilex jer....kenapa aku masih mampu tersenyum walaupun dalam kesedihan.....dan kenapa aku xksh berkawan dgn ex-ex aku....1 jer aku jawab....."kenapa kita perlu cetuskan persengketaan sedangkan wujudnya kita dari kemesraan dua insan".....betul x silent readers????sy tahu yang sy ada silents readers... renungkanlah dan selamat beramal......<3 <3 <3

p/s 2 : Aku xksh single lama2 pn,aku tetap menunggu seorang lelaki yang benar2 ikhlas dgn aku dan sudi jadikan aku kekasih halalnya.....Amin....Janji Allah Itu Pasti.....



♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN